به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل المحرق بحرین در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: فردا دومین بازی آسیاییمان را داریم و به واقع اولین بازی خانگی ماست. خیلی مثبت و پرانرژی هستیم که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم […]
به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل المحرق بحرین در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: فردا دومین بازی آسیاییمان را داریم و به واقع اولین بازی خانگی ماست. خیلی مثبت و پرانرژی هستیم که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و در نهایت یک نتیجه خوب را کسب کنیم تا بتوانیم این پیروزی را به خودمان و هواداران، خانواده استقلال و پیشکسوتان هدیه بدهیم که از اول فصل حمایتمان کردند و ما را باور داشتند.
آمادهایم فردا اولین بردمان در آسیا را کسب کنیم
وی در ادامه افزود: درباره بازی فردا باید بگویم که حریف تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد و از بازیکنان تیم ملی بهره میبرد. نباید اینطور فکر کنیم که این تیم از بحرین است و بازیکنان ضعیفی دارد. این درست نیست. این تیم بازیکنانی دارد که میتوانند در بهترین تیمها و لیگها بازی کنند. ما تیم حریف را آنالیز کردیم؛ چه فردی و چه گروهی و باید بگویم که بازیکنان خوبی دارند. آمادهایم که فردا مقابل این تیم بازی کنیم و اولین برد را کسب کنیم.
از نظر ایجاد فرصت و به لحاظ آماری از همه تیمها بالاتر هستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه علاجی برای خروج استقلال از این وضعیت دارد، گفت: راجع به حال و هوای تیم باید بگویم از وقتی که کار را شروع کردهام، جو تیمی خیلی خوب بوده است و خیلی خوب تمرین میکنیم. شدت تمرینات رقابتی بوده است و همه در حال تلاش هستند. من از بازیکنانم، کیفیتشان و تمرینات راضی هستم و چیزی برای گفتن ندارم. ما البته که پیروز هستیم و وقتی که برنده شویم، خوشحال میشویم. نمیخواهم بگویم که کارهای خارقالعادهای انجام میدهند، اما همین کارهایی که میکنند، کافی است و اینکه با تمام وجود تلاش میکنند تا برنده شوند. آمار را هم که میبینید، از نظر ایجاد فرصت و به لحاظ آماری از همه تیمها بالاتر هستیم. به دنبال آن شانس هم میدویم. ما جنگنده هستیم و هیچ وقت تسلیم نمیشویم و با این ذهنیتی که داریم، اتفاقات خوبی منتظرمان است.
ما تا نتیجه ۴ بر یک کنترل بازی مقابل الوصل را در اختیار داشتیم!
ساپینتو همچنین یادآور شد: ما روز بدی در دیدار قبلی (مقابل الوصل امارات) داشتیم و مسئولیت آن را بر عهده گرفتم. ما تا نتیجه ۴ بر یک کنترل بازی را در اختیار داشتیم! باید مقابل این تیمها تمرکز بالایی داشته باشیم و به جزئیات دقت کنیم؛ نه فقط در بخش دفاعی، بلکه در بخش تهاجمی. اشتباهاتی در خط دفاعی داشتیم و تنبیه هم شدیم. باید بیشتر گل بزنیم. در واقع بازی به بازی کار کردیم و در حال رشد و تقویت هستیم و فردا هم به سه امتیاز نیاز داریم.
چیزی که کم داریم ۳ امتیاز بازیهاست
وی در واکنش به نگرانیها نسبت به وضعیت خط دفاعی و دروازهبان استقلال و در پاسخ به این سؤال که از آرمین سهرابیان و عارف آقاسی راضی است، تصریح کرد: هیچ تنبیهی برای این بازیکنان نبوده است و من این حرف را نزدهام. من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم و جو خیلی خوبی بین من و هم آنها وجود دارد. هم آنهایی که بازی میکنند، هم آنهایی که بازی نمیکنند. خوشبختانه گزینههای زیادی داریم و فقط این بحث بدشانسی است و آن جزئیاتی که بازی به بازی روی آنها کار میکنیم و چیزی که کم داریم، سه امتیاز دیدارهای.




Monday, 22 June , 2026