به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ دو بازیکن آمریکایی جدید تیم بسکتبال بانوان استقلال با حضور محمدتقی تاجرنیا، مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را در دفتر باشگاه امضا کردند. این بازیکنان قرار است در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان برای آبی‌پوشان به میدان بروند و ترکیب تیم را تقویت کنند. استقلال در فصل جاری با جذب بازیکنان خارجی به […]

به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ دو بازیکن آمریکایی جدید تیم بسکتبال بانوان استقلال با حضور محمدتقی تاجرنیا، مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را در دفتر باشگاه امضا کردند.

عکس| امضای قرارداد استقلال با آمریکایی‌ها

این بازیکنان قرار است در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان برای آبی‌پوشان به میدان بروند و ترکیب تیم را تقویت کنند. استقلال در فصل جاری با جذب بازیکنان خارجی به دنبال حضور پرقدرت‌تر در لیگ است.

۲۵۷ ۲۵۱