به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی تراکتور برابر الوحده امارات در لیگ نخبگان آسیا، پیامی صمیمانه برای هواداران تیمش منتشر کرد. سنگربان ملی‌پوش تراکتور خطاب به «تی‌تی‌ها» گفت: «به‌عنوان یک برادر کوچکتر دوست داشتیم اولین برد را به شما هدیه کنیم اما بدشانس بودیم. بدون حمایت شما این اتفاقات میسر نمی‌شد.» ۲۵۷ […]

به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی تراکتور برابر الوحده امارات در لیگ نخبگان آسیا، پیامی صمیمانه برای هواداران تیمش منتشر کرد.

سنگربان ملی‌پوش تراکتور خطاب به «تی‌تی‌ها» گفت: «به‌عنوان یک برادر کوچکتر دوست داشتیم اولین برد را به شما هدیه کنیم اما بدشانس بودیم. بدون حمایت شما این اتفاقات میسر نمی‌شد.»

عکس| به عنوان برادر کوچکتر خطاب به تی‌تی‌ها

۲۵۷ ۲۵۱