علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در مصاحبه‌ای با یک شبکه پاکستانی تأکید کرد که موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مذاکرات سازنده، تغییر نکرده است و تهران هرگز مذاکرات “واقعی” را رها نخواهد کرد؛ وی همچنین بر عزم ایران برای ادامه توسعه برنامه هسته‌ای مسالمت‌آمیز خود تأکید نمود.

علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که موضع ایران در قبال مذاکرات سازنده پابرجا است و تهران هرگز مذاکرات “واقعی” را رها نکرده و نخواهد کرد.

لاریجانی در مصاحبه خود با شبکه پاکستانی HUM، در تبیین موضع ایران گفت: هر طرفی که واقعاً خواهان مذاکره باشد، نتیجه را از قبل مشخص نمی‌کند؛ این رفتار نشان‌دهنده عدم وجود مذاکره واقعی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید مجدد بر این موضع، خاطرنشان ساخت که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست، اما به صورت جدی توسعه برنامه هسته‌ای مسالمت‌آمیز خود را با جدیت دنبال خواهد کرد.