به گزارش خبرگزاری جوان باور، پیام نیازمند پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تانزانیا گفت: بازیکنان از لحاظ آب و هوایی اذیت شدند که این شرایط برای هر دو تیم بود. خدا را شکر از موقعیتهایمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم. وی در ادامه گفت: یکی دو فیفادی در […]
به گزارش خبرگزاری جوان باور، پیام نیازمند پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تانزانیا گفت: بازیکنان از لحاظ آب و هوایی اذیت شدند که این شرایط برای هر دو تیم بود. خدا را شکر از موقعیتهایمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.
وی در ادامه گفت: یکی دو فیفادی در پیش داریم و امیدوارم با تیمهای بزرگتری بازی کنیم و تیم ملی محک جدیتری بخورد و آماده بازیهای جام جهانی شویم.
https://titresobhgahi.ir/?p=6369




Monday, 22 June , 2026