به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ علی داوودی در پایان مسابقات وزنهبرداری قهرمانی جهان که با کسب یک برنز در یکضرب و اوت کردن و ناکامی در دو ضرب همراه بود، گفت: اهل بهانه گرفتن نیستم. ۱۰، ۱۵ روز پیش شانهام درد گرفت و امروز خودش را نشان داد. به هر حال لایق این نبودم که دل مردم را […]
به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ علی داوودی در پایان مسابقات وزنهبرداری قهرمانی جهان که با کسب یک برنز در یکضرب و اوت کردن و ناکامی در دو ضرب همراه بود، گفت: اهل بهانه گرفتن نیستم. ۱۰، ۱۵ روز پیش شانهام درد گرفت و امروز خودش را نشان داد. به هر حال لایق این نبودم که دل مردم را شاد کنم و بابت این عملکردم عذرخواهی میکنم.
وی ادامه داد: انشاءالله در آینده بتوانم جبران کنم. خودم هنوز در شوک هستم و نمیدانم چه اتفاقی افتاد.
۲۵۷ ۲۵۱
https://titresobhgahi.ir/?p=5986




Monday, 22 June , 2026