به گزارش جوان باور روزنامه همشهری نوشت: حالا از آن گرافیست ۳۰میلیاردی که بگذریم، مثلا می‌رسیم به ۲بازیکن بوسنیایی که بدون یک جلسه تمرین با تیم، مجموعا حدود یک‌میلیون یورو غرامت از باشگاه گرفتند. همین حالا آقای فابیو کاریله را هم داریم که به جای پیشنهاد، پیش‌قرارداد برایش ارسال شده و گفته می‌شود با ادعای […]

به گزارش جوان باور روزنامه همشهری نوشت: حالا از آن گرافیست ۳۰میلیاردی که بگذریم، مثلا می‌رسیم به ۲بازیکن بوسنیایی که بدون یک جلسه تمرین با تیم، مجموعا حدود یک‌میلیون یورو غرامت از باشگاه گرفتند.

همین حالا آقای فابیو کاریله را هم داریم که به جای پیشنهاد، پیش‌قرارداد برایش ارسال شده و گفته می‌شود با ادعای حقوقی روی آن می‌تواند چندصدهزار دلار پول بگیرد.

خب آقای تاجرنیا در این مورد گفته اگر کاریله دادگاه را برد، خانه و مطبش را می‌فروشد و غرامت را می‌دهد. حتما عمل به این ادعا را تعقیب خواهیم کرد. این آخری هم منتظر محمد بود که دوره خطیر آمد و دوره سمیعی قراردادش یک‌طرفه فسخ شد تا حالا بدون انجام حتی یک بازی، ۳۰میلیارد پول بگیرد و ۲پنجره تیم را ببندد. حقیقتا دست شما درد نکند! 

۱۷۳۰۲