به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان پیشین پرسپولیس، با انتقاد از تغییرات مداوم در کادر فنی باشگاه، با کنایه‌ای تند به مدیرعامل این باشگاه گفت: «متأسفانه فقط مدیرعامل ثبات داشته!» این اظهارات واکنش‌ها و توجه زیادی از سوی هواداران پرسپولیس به همراه داشت. ۲۵۷ ۲۵۱

به گزارش خبرگزاری جوان باور؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان پیشین پرسپولیس، با انتقاد از تغییرات مداوم در کادر فنی باشگاه، با کنایه‌ای تند به مدیرعامل این باشگاه گفت: «متأسفانه فقط مدیرعامل ثبات داشته!» این اظهارات واکنش‌ها و توجه زیادی از سوی هواداران پرسپولیس به همراه داشت.

۲۵۷ ۲۵۱