به گزارش خبرگزاری جوان باور، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در یکی از برنامه های خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از […]

به گزارش خبرگزاری جوان باور، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در یکی از برنامه های خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.

به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمان و شیعیان لبنان ریخته می شد.

پاسخ قالیباف به پیشنهاد بستن فرودگاه مهرآباد در «یکی از برنامه‌های خوب صداوسیما» برای جلوگیری از رفتن به مذاکرات/ اگر به سوئیس نمی رفتیم...

۲۹۲۱۸